جواد چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: رعایت تباصر و تحقق ردیف های بودجه سال ۱۴۰۱ پایش و ارزیابی و ملاک شایسته گزینی در تثبیت یا انتخاب مدیران شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر در جریان تصویب متمم بودجه طی تذکری به شهردار اظهار داشت: پایش، ارزیابی و شایستگی مدیران در رعایت اجرای دقیق تباصر و کم کاری در تحقق برخی از ردیف های بودجه سال ۱۴۰۱ ملاک تثبیت یا انتخاب مدیران شود.

چپردار تصریح کرد: مدیری که با بی توجهی تباصر بودجه را رعایت نکرده با وجود آنکه برابر مقررات ملزم به گزارش و تایید عملکرد از سوی برخی کمیسیون‌های شورا بوده از شورا درخواست متمم نیز نموده است.

وی تاکید کرد: این بودجه حاصل بررسی و رایزنی شورای ششم بوده، اگر ایرادی در بررسی، تحقق یا اجرای آن مترتب شود، مسئولیت آن مستقیما با این شورا و مدیران منتخب است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری افزود: اگر اراده یا الزامی به رعایت بودجه و تباصر آن در مدیران شهرداری نیست، قبل از ارسال بودجه سال آتی به حضور یا استمرار مدیریت این نوع مدیران بی اثر پایان دهید و از جوان نخبه، شایسته و با انگیزه و نیز مدیران مجرب پاکدست آن هم صرفاً از بدنه داخل شهرداری بهره ببرید.

چپردار تاکید کرد: آقای شهردار، در شورا و در کمیسیون تلفیق به تخلف و کم کاری  مدیران در تحقق بودجه از جنبه تکالیف نظارتی ورود خواهیم کرد ولیکن مسئولیت اجرایی پایش شایستگی مدیران با شهردار منتخب است.

وی از کم کاری و  عملکرد برخی مدیران در صفر بودن تحقق برخی از ردیف‌های بودجه‌های مصوب به شهردار تذکر داد و تجدید نظر در حضور مدیرانی که پتانسیل تحقق بودجه را به جهت کم کاری نداشته‌اند ر ا از اولویت‌های انتخاب مدیران دانست.

وی بیان کرد: عدم هماهنگی و نبود مجوز در تعاملات حقیقی و حقوقی با دستگاه‌ها و اشخاص را در مواردی از جمله واگذاری غیر قانونی پارک ها، بوستان‌ها و نمایشگاه‌های بی اثر و غرفه‌های مستقر در معابر عمومی از سوی برخی مدیران مناطق و سازمان ها را تخلف دانست.

چپردار در پایان تحقق بودجه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری در بزرگراه شمالی، سهم ۵۰ درصدی دولت، اوراق مشارکت قطار شهری به میزان پیگیری شهردار و جدیت مدیریت شهری در سرانجام این مصوبات را مرتبط دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =