5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: هم‌زمان با آغاز بارندگی‌ها، عوامل خدمات شهری با استفاده از تجهیزات در نقاط آبگیر، حساس و پرتردد به‌صورت آماده‌باش حضور دارند.

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: هم‌زمان با پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها در استان البرز، مجموعه خدمات شهری منطقه نیز باهدف خدمت‌رسانی به شهروندان به حالت آماده‌باش درآمده است.

عطایی با تأکید بر ضرورت خدمات‌رسانی به‌موقع در زمان بارش برف و باران در سطح منطقه، افزود: شب گذشته هم‌زمان با کاهش شدید دما و شروع بارندگی، مجموعه خدمات شهری با استفاده از ۵۰ نیروی اجرایی و با ماشین‌آلات سبک و سنگین در حالت آماده‌باش هستند و در نقاط حساس به‌منظور نمک‌پاشی و برف‌روبی و هدایت آب‌های سطحی برای جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر حضور دارند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های روز گذشته، کنترل و اقدامات لازم به‌منظور جلوگیری از هر نوع آب‌گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد صورت گرفته است.

آماده‌باش عوامل خدمات شهری در نقاط آبگیر و حساس منطقه ۵ کرج

عطایی اظهار داشت: پیش‌از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری ازآب‌گرفتگی و آب ماندگی‌های احتمالی شامل لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب‌های سطحی، حذف زوائد فیزیکی بستر مسیل‌ها صورت گرفته است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: همچنین کلیه مخازن نمک و ماسه در پل‌های و معابر حساس سطح منطقه تعبیه و شارژ شده است و این امکان در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =