طرح زوج و فرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 فرزین فرشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به مصوبات آخرین جلسه شورای ترافیک شهرکرج، اظهار کرد: طرح زوج و فرد بر اساس مصوبه شورای ترافیک از اول بهمن ماه سال جاری در کرج در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ اجرا می‌شود.

  این مسئول کاهش آلودگی هوا به ویژه در هسته مرکزی شهر و انضباط بخشی به تردد وسایل نقلیه را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود:  امیدواریم شهروندان همزمان با اجرای طرح و زوج و فرد از تردد خودروهای غیرمجاز خود به این محدوده خودداری کنند.
 
 فرشاد با اشاره به دیگر مصوبات این نشست گفت: با توجه به توضیحات کارشناسان اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی همچنین کاهش تداخلات ترافیکی؛ اقدامات لازم در راستای انسداد دور برگردان پروانه‌ای واقع در بلوار باغستان(محدوده خیابان هفدهم و خیابان حیدری) انجام می‌گیرد.
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج لزوم تعریض پیاده‌روهای خیابان آزادی(رجایی شهر) حدفاصل خیابان هشتم تا تقاطع بلوار شهید موذن را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد و تصریح کرد: اقدامات اجرایی لازم بر اساس طرح هندسی تهیه شده توسط معاونت فنی و عمرانی صورت می‌پذیرد.
 
گفتنی است؛ با توجه به نقطه نظرات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خصوص لزوم افزایش اعمال قانون در معابر شهری به ویژه محدوده مجتمع‌های تجاری و کاربری‌های جاذب سفر، مقرر شد با محوریت اداره کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک، نقاط یاد شده احصا، شناسایی و مورد بررسی دقیق کارشناسان مربوطه قرار گیرد.

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج

اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =