رحیمی قطارشهری

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: به همت مدیریت شهری کرج و حمایت استاندار البرز، مترو کرج به صورت آزمایشی و غیر تجاری مسافر گیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی در جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج از مسافر گیری مترو بصورت آزمایشی و غیر تجاری خبر داد و گفت: پیرو بیانات دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر کرج جلسه فوق‌العاده کارگروه قطار شهری با حضور اعضای کارگروه، ناظرین سازمان، مشاورین کارگروه و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهری با محوریت رفع نواقص احتمالی و مسائل ایمنی از جمله موارد سیستم اعلام و اطفا حریق، گیت کنترل و... برگزار شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: با اذعان مدیرعامل و مشاورین فنی، راه اندازی آزمایشی و مسافر گیری غیر تجاری مترو کرج در طول دو ایستگاه آیت الله طالقانی و گلشهر بلامانع می باشد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق در ادامه افزود: از گذشته نقدهایی به مترو کرج وارد بود به طوری که اعلام افتتاح در اواخر شورای پنجم شده بود که با شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر با تلاش و همیاری همکارانم در پارلمان و مدیریت شهری به جهت حفظ و صیانت و امنیت شهروندان و مسافرین، موضوع مورد واکاوی فنی قرار گرفت. با توجه به کمبودهای منابع، مشکلات و معضلات پیمانکاری و ... اصلاحات و تلاشهای شبانه روزی با برنامه زمانبندی مشخص صورت گرفت و به لطف خدا به راه اندازی آن نزدیک شدیم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل کمبود رام قطار را یکی از دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است که انتظار می رود دولت محترم طبق قانون به همکاری هر چه بیشتر با مدیریت شهری کرج پرداخته و این دغدغه را برطرف کند.

علیرضا رحیمی گفت: ادامه خط از چهارراه طالقانی تا میدان شهید سلطانی (تلاقی خط ۵ تهران با خط ۲ کرج) جزء سیاستهای توسعه خط ۲ شورای ششم بوده و هم اکنون نیز عملیات عمرانی این مسیر فعال است. تامین مالی، کمبود واگن، دپو و... از جمله مسائلی است که باید مسئولین استانی و دولت محترم تلاش مضاعف داشته باشند تا موانع برطرف شود و درنهایت شهروندان فهیم کرج از این نعمت برخوردار شوند.

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تامین می‌شود

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تامین می‌شود

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تامین می‌شود

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تامین می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =