عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار با همراهی موسوی شهردار منطقه ۲ در میز خدمت مسجد جامع شهرک استاندارد در دیداری چهره به چهره به درخواست‌ها و مشکلات و دغدغه شهروندان این منطقه رسیدگی کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان در اولویت قرار دارد و ما در هر مسئولیتی که قرار داریم باید مشکلات را برطرف کنیم.

ایزدیار دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

گفتنی است بررسی مشکلات شهروندان در زمینه‌های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه شهروندان توسط سخنگو و نائب رئیس شورای شهر کرج و شهردار منطقه رسیدگی شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =