• ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 82781
مبعث

شهردار کرج، با تبریک روز به مبعث رسیدن پیامبر اکرم(ص)، این روز را سرآغاز مسئولیت سنگین پیامبر در قبال جامعه و تلاش‌ایشان برای اصلاح انسان‌ها و اجتماع برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی گفت: پیامبر(ص) کسی بود که پیش از بعثت نیز تعهدی بسیار جدی به اخلاق و انسانیت داشت چنان‌که‌ایشان را به لقب‌امین می‌شناختند. اما این تعهد با نازل شدن حضرت جبرییل بر ایشان و شروع دوره پیامبری، شکل جدیدی به خود گرفت و اصلاح جامعه و ترویج اسلام و اخلاق به عنوان وظیفه‌ای که خداوند به دوش پیامبر گذاشت و در اولویت فعالیت‌هایش قرار گرفت.

کیانی، تأکید کرد: اسلام، دین وظیفه و تعهد انسان‌ها به یکدیگر، اخلاقمداری و انسانیت است و پیامبر اکرم(ص) در دوران بعثت، بحق و با تمام توان نسبت به اجرای این وظیفه کوشید و تلاش کرد این اصول را به دوستداران و دین‌داران نیز بیاموزد.

وی، با بیان اینکه طبق اصول اسلام، ما در قبال یکدیگر و جامعه متعهدیم و باید به تاُسی از پیشوا و پیامبرمان، در این مسیر حرکت کنیم، ابراز امیدواری کرد: از خدای متعال می‌خواهیم در این روز و همزمان با عید بزرگ مسلمانان، کمک کند تا بتوانیم انسان‌هایی مؤمن، متعهد و بااخلاق باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =