سم پاشی زمستانه

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از انجام عملیات سم پاشی زمستانه درختان کرج به منظور کنترل آفات خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام آغاز عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان مناطق دهگانه شهر کرج گفت: ازجمله راهکارهای مبارزه با آفات درختان سطح شهر اجرای عملیات سم پاشی است که هرساله در چند نوبت توسط این سازمان اجرا می‌شود.

وی افزود: مبارزه با آفات در فصل زمستان منجر به بهبود شرایط فضای سبز در فصل بهار می‌شود و علاوه بر تقلیل جمعیت شته‌ها در فصل گرما، میزان سم‌پاشی‌های بعدی در فصل بهار را نیز کاهش می‌دهد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار کرد: عملیات سم‌پاشی و محلول‌پاشی و رسیدگی به درختان مبتنی بر دانش گیاه پزشکی و زیرنظر این سازمان برای جلوگیری از زوال درختان انجام می‌شود.

عاقلی بیان کرد: مهمترین گام در کنترل آفات، حفظ سلامت شهروندان است و در حال حاضر برای از بین بردن حشرات مزاحم از سموم استاندارد با دُز پایین و همچنین روغن زمستانه (وُلک) استفاده می‌شود که بیشترین تأثیر را در از بین بردن آفات و کمترین آسیب را برمحیط زیست دارد.

عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان در کرج آغاز شد

عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان در کرج آغاز شد

عملیات سم‌پاشی زمستانه درختان در کرج آغاز شد

منتشر شده در تاریخ ۳ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =