جلسه ارزیابی طرح های نوروزی

در راستای بررسی و ارزیابی طرح‌های نوروزی، جلسه کمیته داوری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برگزار شد و طرح‌های منتخب مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و در پایان آثار مورد تأیید برای جانمایی در سطح شهر انتخاب شدند.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: پس از آخرین مرحله داوری آثار ارائه شده هنرمندان با موضوع نوروز گفت: این آثار با هدف ایجاد فضای متفاوت و دلپسند در بهار ۱۴۰۲ انتخاب شده و تا پایان سال در شهر جانمایی می‌شوند.


وی از به‌کارگیری ظرفیت هنرمندان تجسمی در توسعه و زیباسازی شهر کرج خبر داد و افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج سعی دارد با مشارکت هنرمندان و با تعریف کارهای جدید مانند جانمایی اِلمان، حذف زوائد فیزیکی، آرام‌سازی جداره‌ها، نقاشی و دیوارنگاری، شهر کرج آماده استقبال از سال جدید شود.


عاقلی در خصوص اجرای طرح‌های نوروزی گفت: از بین طرح‌های ارسال شده به فراخوان جشنواره استقبال از بهار، ۹ طرح در بخش اِلمان‌های نوروزی، چهار طرح در بخش نقاشی دیواری و بیش از ۱۴ طرح در بخش جشنواره تخم مرغ رنگی مورد تأیید قرار گرفته است.


سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه طرح‌های مرتبط با زیباسازی شهر در آستانه سال نو به موضوع رنگ توجه ویژه‌ای شده است، افزود: طرح‌های استقبال از بهار با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان درآستانه سال نو، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در شهر اجرایی می‌شود تا رضایت عمومی که اساس مدیریت شهری است به دست آید.

طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ هنرمندان مورد ارزیابی قرار گرفت

طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ هنرمندان مورد ارزیابی قرار گرفت

طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ هنرمندان مورد ارزیابی قرار گرفت

منتشر شده در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =