• ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر: 83083
بازدید از ایستگاه های نوروزی

ایستگاه‌های نوروزی برپا شده توسط شهرداری کرج همزمان با فراسیدن نوروز و ماه رمضان تا انتهای تعطیلات نوروزی مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سطح شهر کرج است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز سرپرست معاونت خدمات شهری در جریان بازدید از ایستگاه‌های نوروزی، بر خدمت رسانی به مسافرین، گردشگران و شهروندان توسط این معاونت شهرداری تاکید دوباره کرد و گفت:  تلاش ما در معاونت خدمات شهری شهرداری کرج این است که در جریان جزئیات فعالیت های ایستگاه ها قرار داشته باشیم. همچنین  بر رفتار پسندیده و ایجاد خاطره خوب از شهر در ذهن مسافرین گذری تاکید فراوان داریم.

حشمت اله عزیزی افزود: از تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال گذشته  این معاونت با هماهنگی با دیگر نهادهای مسول شهری و استانی اقدام به برپایی ۴ ایستگاه نوروزی در سطح شهر در محل‌های پارک امید ابتدای جاده چالوس، بلوار شهید چمران جنب مجتمع تجاری بل سنتر، ابتدای بلوار شهید بهشتی میدان حصارک و بلوار خلج آباد میدان حافظ کرده و این ایستگاه‌ها تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ دایر هستند.

عزیزی گفت: در این ایستگاه‌ها که به همت معاونت خدمات شهری و همکاری گروه‌های جهادی، هلال احمر،   میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، پلیس راهور برپا شده، از ساعت ۸ صبح تا ۱۹  

پذیرای مسافران نوروزی و شهروندان عزیز خواهیم بود.

سرپرست معاونت خدمات شهری افزود: در این ایستگاه‌ها هدایایی از قبیل لوازم فرهنگی و ورزشی، کیسه زباله خودرویی، و غیره بین مسافران نوروزی توزیع و همچنین در هر ایستگاه عوامل اجرایی خدمات شهری مناطق ۱۰گانه، گروه‌های جهادی، نیروی انتظامی، هلال احمر و ... استقرار خواهند داشت.

وی با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز از مشارکت گروه های جهادی در کنار شهرداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و میراث فرهنگی در اداره این  ایستگاه  خبر داد و گفت: با همکاری و  روحیه انقلابی و جهادی یک هدف که  همپوشانی دارد را با هم جلو می بریم.

عزیزی اضافه کرد: فعالیت های بهارانه معاونت خدمات شهری و سایر دستگاه ها در کنار تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافرین در تعطیلات نوروزی است. همزمانی این بهار با ماه مبارک رمضان هدف دیگری را نیز اشفاه کرده است که در این ایستگاه ها با برپایی سفره های ضیافت بزرگ افطاری ساده آن را محقق کرده‌ایم.

برپایی سفره های افطار در ایستگاه های نوروزی

برپایی سفره های افطار در ایستگاه های نوروزی

برپایی سفره های افطار در ایستگاه های نوروزی

منتشر شده در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =