پارک‌رود

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پروژه پارکرود حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین فاضلی هریکندی، در بازدید از پروژه پارک رود که با همراهی حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب البرز و علیرضا عاقلی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج صورت گرفت، با قدردانی از تلاش یکساله مجموعه مدیریت شهری کرج در فاز نخست این پروژه گفت: آزادسازی حریم رودخانه و تبدیل این فضا به یک تفرجگاه عمومی برای استفاده همگانی حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید با قدردانی از تلاش یکساله مجموعه مدیریت شهری کرج و اهتمام ویژه سازمان سیما منظر در بهسازی، مناسب‌سازی، سنگفرش و نصب نرده بین حاشیه پیاده رو و رودخانه کرج گفت: آزادسازی حریم رودخانه از تصرفات حقیقی و حقوقی و تبدیل این فضا به یک تفرجگاه عمومی حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری بوده است.

فاضلی هریکندی بر ادامه روند این پروژه تأکید کرد و اظهار داشت: در فاز اول این پروژه اقدامات مطلوبی صورت گرفته که با پایان آن باید ادامه آن را در فازهای ۲ و ۳ تکمیل کرد.

وی پروژه پارک رود را در راستای توزیع متوازن امکانات و منابع طبیعی برای همگان دانست و افزود: مسائل حوزه محیط زیست مربوط به حقوق عامه و صیانت از حقوق شهروندی اولویت دستگاه قضای البرز می‌باشد و تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز باید در همین مسیر حرکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز در پایان حفظ و نگهداری درختان کهنسال این پروژه و تلاش برای دستیابی به هویت باغ شهری کرج قدیم را قابل ستایش دانست و اضافه کرد: اجرای طرح‌های مختلف در پروژه پارک رود باید با رعایت پیوست‌های زیست محیطی همراه باشد.

پروژه پارکرود حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری است

پروژه پارکرود حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری است

پروژه پارکرود حاصل عزم جهادی و همگرایی دستگاه قضا و مدیریت شهری است

منتشر شده در تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =