• ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر: 83183
علی قاسمپور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری تلاش مدیریت شهری کرج تحقق شعار سال در راستای سیاست‌های این شعار تدوین و اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در ابتدای یکصد و دومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به مردم کلانشهر کرج، خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت و اظهارداشت: چند اتفاق ویژه در آغاز سال جدید رقم خورد که به تبع آن‌ها، به نظر می‌رسد مجموعه مدیریت شهری نیز تکالیفی را بر عهده دارد و باید در این حوزه عملکرد خود را نشان دهد.

وی مهمترین موضوع را تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است دانست و با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی ویژه از سوی شهرداری در راستای این امر و تحقق رشد تولید و مهار تورم به منظور تسهیل در امور سرمایه‌گذاری مطرح کرد: دولت نیز در راستای درآمد پایدار دستورالعملی را صادر و در آن، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری را نیز تعیین کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه و نظارت بر این فرآیند، هنر شهرداری محسوب می‌شود، خطاب به شهردار عنوان کرد: در زمان کوتاهی دستور دهید که برنامه شما در راستای تحقق شعار سال تهیه و به شورای شهر ارسال شود.

قاسم پور با اشاره به برگزاری جشنواره لاله‌های کرج در پارک شهید چمران عنوان کرد: امسال با توجه به زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری، باغ گل‌ها از نظر فنی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و مورد استفاده مردم شهر کرج و کشور قرار دارد که در این زمینه قدردان زحمات تمام همکاران، سبزبانان، کارشناسان، کارمندان، کارکنان و مدیران سازمان سیما، منظر و فضای سبز هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای برندینگ این جشنواره که عملکرد شهرداری محسوب می‌شود، بیان کرد: گروه‌های مختلفی در حال تلاش هستند تا جشنواره لاله‌ها به بهترین شکل به پایان برسد که‌ امید آن می‌رود در ایام باقیمانده نیز این جشنواره به خوبی مدیریت شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

قاسم پوردر بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی باید با فوریت کلید بخورند و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود، اذعان کرد: همچنین باید ظرف مدت کوتاهی، طرح تفضیلی جمع‌بندی و مراحل اصلی آن طی شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =