باغ گل ها در عید فطر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از استقبال شهروندان از باغ گل‌های کرج در تعطیلات عید فطر خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به استقبال شهروندان کرجی از باغ گل‌ها در تعطیلات عید سعید فطر، اظهار کرد: پس از جشنواره لاله‌ها، پیش‌بینی‌ها از بازدید روزانه ۲ الی ۴ هزار نفر از باغ گل‌های کرج حکایت داشت که طی سه روز اخیر شاهد حضور علاقه‌مندان به گل و گیاه در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج بودیم.


وی در ادامه افزود: کیفیت جشنواره امسال باعث شد پس از جشنواره و تعطیلی چند روزه باغ گل‌ها به دلیل واکاری، عملیات عمرانی و تأسیساتی، در تعطیلات سه روزه اخیر، برند باغ گل‌ها با بازگشایی مجدد و حتی بدون جشنواره نیز، دلیلی برای حضور مردم در این فضای زیبا باشد.


عاقلی گفت: در سه روز اخیر ۳۲ هزار و ۱۰۸ نفر، تنها از باغ گل‌ها بازدید داشتند که رقم قابل توجهی برای استقبال از یک بوستان شهری به شمار می‌رود که این آمار، با حضور شهروندان در بوستان شهید چمران به مراتب عدد بیشتری خواهد بود.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این استقبال از عرصه‌های سبز شهری، وظیفه همکاران بنده در حوزه فضای سبز را سنگین‌تر و نظارت مستمر و تلاش این عزیزان را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم را دوچندان خواهد کرد.

بازدید بیش از ٣٠ هزار نفر از باغ گل‌های کرج در تعطیلات عید فطر


منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =