محمد یساولی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفاء ۲۱۲ مورد حریق و انجام ۵۰۵ نجات حادثه در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳ هزار و ۱۴۰ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت هزار و ۷۴۱ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۹۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۱۲ مورد حریق و ۵۰۵ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۷۱ مورد نجات یافته، ۱۳ مصدوم و ۱۰ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

یساولی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با ۱۶ حریق و ۳۶ حادثه، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۱۶ حریق و ۳۴ حادثه و ایستگاه ۱۲۳ با ۱۳ حریق و ۳۷ حادثه صورت گرفت، بیان داشت: در حوزه ایمنی و پیشگیری تعداد ۸۲ مورد صدور جواز و ۱۵۳ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۹۴۰ نفر کارشناس صادر شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، صدور ۱۶ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور پنج مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۵۳ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۳۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۱ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۵۷ مورد با حضور ۵۲۸ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد یک مورد بازدید از واحدهای صنعتی باحضور چهار نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع و بازدید از صنوف به تعداد یک مورد باحضور ۲ نفر کارشناس در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته طی ماه گذشته اعلام کرد.


منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =