بازدید از پروژه احداث مسیر تله کابین در ارتفاعات شمالی شهر کرج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: احداث تله کابین با داشتن زیرساخت‌های لازم در ارتفاعات شمالی شهر کرج در حوزه گردشگری باعث تحولی بزرگ است و به طور قطع رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در بازدید از پروژه احداث تله کابین در ارتفاعات شمالی حریم شهر کرج که با همراهی معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج انجام شد، گفت: بدون شک رفع موانع و معضلات و ایجاد فرصت توسعه کلانشهرها در گرو زیرساخت‌هایی است که از قبل برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند.


وی افزود: زیرساخت همراه با توسعه، هماهنگ و هدفمند در حرکتند، به گونه‌ای که اگر حرکت هر کدام با مشکل مواجه شود و یا حرکت کندتری به خود بگیرد، توسعه نیز بی‌شک از اهداف خود دورتر خواهدشد.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به نقش اجرای طرح‌های عمرانی در رشد و توسعه یافتگی شهر توضیح داد: احداث تله کابین در در ارتفاعات شمالی حریم شهر کرج در حوزه گردشگری، اگر با توسعه امکانات و ایجاد زیرساخت‌های متناسب با خطوط برنامه‌ریزی شده باشد، به طور قطع باعث تحول بزرگ در حوزه جذب گردشگر برای کلانشهر کرج خواهد بود و در نهایت رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.


عاقلی با توضیح اینکه نقاط کوهستانی از جمله اماکن طبیعی هستند که گردشگران و ورزشکاران زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند، تصریح کرد: پتانسیل نقاط فرهنگی و گردشگری گوناگونی در ارتفاعات شمالی کرج وجود دارد که‌امیدواریم بتوانیم با توسعه زیر ساخت‌ها موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.


این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه کلانشهر کرج محل عبور ۱۶ استان کشور است، باید با استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهر را از مسیر عبوری به مقصد گردشگری تبدیل کرد.


عاقلی بیان داشت: با ارایه الگوهای درست باید زمینه جذب سرمایه‌گذار در کرج فراهم شود و همه باید وحدت و همبستگی لازم را با هدف رفع کمبودهای شهری و توسعه پایدار، داشته باشیم.


منتشر شده در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =