روز کارگر

شهردار کرج گفت: توسعه در هیچ بعدی امکانپذیر نخواهد بود مگر آن زمان که تقویت و تجلیل از مقام کارگران به عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل تحرک و پیشرفت، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی روز جهانی کارگر را به همه زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.

کیانی تأکید کرد: کارگران در خط مقدم جبهه توسعه و پیشرفت قرار دارند و حمایت از آن‌ها به منزله دستیابی سریعتر به اهداف و برنامه‌ها در هر نظام و سیستم است.

وی با اشاره به اینکه قشر پرتلاش و زحمت کش کارگر در بیشتر موارد مظلوم واقع می‌شوند، تصریح کرد: عمدتاً مدیران، مسئولان و افراد تصمیم‌گیر در جامعه مورد توجه قرار می‌گیرند در حالی که قشر کارگر است که تحقق اهداف مدیران بالادستی را فراهم می‌کند.

کیانی ادامه داد: یعنی اگر کارگران پرتلاش و زحمت کشی نباشند تا برنامه‌های مدیران را پیاده‌سازی کنند عملاً موفقیتی برای مسئولان قابل تصور نخواهد بود.

شهردار کرج افزود: از این رو حمایت از کارگر، حمایت مستقیم و اساسی از تولید، توسعه و پیشرفت است.

به گفته کیانی، شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که با وجود و همراهی کارگران به موفقیت دست می‌یابد و از این حیث قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم.

وی، تأکید کرد: تلاش داریم تا در شهرداری کرج از طریق اقداماتی چون پرداخت به موقع حقوق و دستمزد، ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی، تعیین شرایط و ساعات کاری بر اساس قوانین کار جمهوری اسلامی و مهمتر از همه احترام گذاشتن به شخصیت و جایگاه قشر ارزشمند کارگر، بخشی از نیازهای آن‌ها را مرتفع نموده و به توسعه شهر کمک کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =