7

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج از رفع بساط گستری و ر فع موارد سد معبر در خیابان اصلی رجایی شهر، بلوار باغستان در ضلع شرق و محله اشتراکی شمالی خبرداد.

آرش یگانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اقدامات منطقه در جلوگیری از بساط گستری و رفع موارد سد معبر در اشتراکی شمالی، خیابان اصلی رجایی شهروبلوار باغستان خبر داد و گفت: معابر پیاده از مهمترین فضاهای شهری به شمار می‌آیند که نه تنها نقش عمده‌ای در تأمین دسترسی فیزیکی دارند، بلکه موجب می‌شود عابر پیاده در فضایی امن و به دور از معضلات اجتماعی و موانع تردد کند.


یگانی بیان کرد: با اجرای طرح جهادی در نظر داریم تا با حرکتی منسجم تأثیرات وسیعی را در منطقه اجرا کرده و درک عمیق از مسائل اجتماعی، فرصت‌سازی، فرصت‌شناسی، گسترش فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی که از ضروریات داشتن شهری درخور شهروندان است را به سرانجام رسانیم.


وی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به مردم نباید کوتاهی کرد، افزود: مقوله شهروندمحوری موضوع مشارکت‌جویی شهروندان در اداره شهرها سر فصل تازه‌ای در مدیریت شهری نبوده و امروز به یک الزام برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشوری تبدیل شده است که بی‌شک دیدار چهره به چهره مسئولین با شهروندان خود انگیزه‌ای قوی را در این خصوص برای شهروندان  به همراه خواهد داشت.


این مسئول به اهمیت حفظ نظم در معابر پیاده به عنوان یکی از مشکلات شهرداری اشاره کرد و گفت: بی‌شک زمانی که پیاده روها محل تجمع ابزاری قرار گیرند عابرین باید حاشیه خیابان را برای تردد انتخاب کنند که گاهاً مشکلات تأسف باری را ببار خواهد آورد.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =