عاقلی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر برنامه‌ریزی و نظارت دقیق برای جشنواره دهم گفت: اصلاح ورودی‌های پارک شهید چمران و تهمیدات ویژه ترافیکی و سهولت دسترسی بیشتر شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی برای جشنواره دهم ضروری است و در این خصوص اقدامات لازم انجام خواهد شد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در اولین جلسه هماهنگی برگزاری دهمین جشنواره لاله‌های کرج در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: استقبال باشکوه شهروندان و گردشگران از نهمین جشنواره لاله‌های کرج وظیفه و رسالت مجموعه مدیریت شهری را در این خصوص سنگین‌تر کرده است.


وی افزود: آسیب‌شناسی جشنواره نهم انجام شده و نسبت به نقاط ضعف جشنواره از هم اکنون اقدام شده تا بر اساس خرد جمعی و نظرات اهالی هنر، فعالان و مدیران استانی شاهد جشنواره‌ای باشکوهتر ازدوره‌های قبل باشیم.


این مسئول با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مختلف برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده کنیم اضافه کرد: اصلاح ورودی‌های پارک شهید چمران و تهمیدات ویژه ترافیکی و سهولت دسترسی بیشتر شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی برای جشنواره دهم ضروری است و در این خصوص اقدامات لازم انجام خواهد شد.


عاقلی توضیح داد: افزایش مساحت پارک و کاشت لاله و گل‌آرایی باغ ریحان نیز می‌تواند فضای مطلوب و مناسبی را برای بازدید شهروندان به همراه داشته باشد که این موضوع نیز در جشنواره دهم اتفاق می‌افتد.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر برنامه‌ریزی و نظارت دقیق برای جشنواره دهم بیان داشت: کارشناسان فنی بخش‌های مختلف باید برای همه مراحل برگزاری جشنواره از زمان خرید و نگهداری و کاشت پیاز تا بهره‌برداری و نحوه برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی داشته باشند تا شاهد برگزاری مطلوب جشنواره لاله‌ها در کلانشهر کرج باشیم.

دهمین جشنواره لاله‌ها با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق برگزار خواهد شد



منتشر شده در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =