خیابان 12 متری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از بازگشایی خیابان ۱۲متری حصارک پس از ۱۰سال خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز در خصوص خیابان ۱۲متری حصارک مشهور به ۸متری دوم گفت: بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان انقلاب، مطالبه چندین ساله همشهریان و اهالی محترم این منطقه بوده و از سال ۹۱ نیز شهرداری کرج طبق وظیفه، تملکات و توافقات لازم را انجام داده بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: این معبر مسیر تردد روزانه بسیاری از اهالی محترم بوده و پس از بسته شدن درب آستان امامزاده محمد(س) مشکلاتی را برای ساکنین بوجود آورد.

وی اذعان داشت: توافق انجام شده به مساحت یک هزار و هشتاد متر مربع بوده که به دلیل اختلاف نظر در توافق میان شهرداری و اوقاف مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود.

رئیس کمیسیون عمران افزود: این موضوع به تفصیل در نطق اخیر در صحن شورا (۲۴ اردیبهشت) مطرح و پس از آن نیز، به جهت تسریع در بازگشایی معبر مذکور از مدیرکل اوقاف پیگیری شد.

علیرضا رحیمی با اشاره به اعلام آمادگی مدیرکل اوقاف برای همکاری و تاکید وی بر اولویت خدمت‌رسانی به مردم نسبت به موضوعات مالی گفت: در نهایت با پیگیری شهردار کرج و مدیر منطقه۵،   بازگشایی این معبر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت آغاز شد و امروز به مرحله آسفالت رسید.

عضو شورا شهر کرج در پایان از همکاری صمیمانه مدیرکل و مجموعه اوقاف قدردانی کرد.

منتشر شده در تاریخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =