رحلت امام خمینی

شهردار کرج گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، با گام‌های بلندی که برای تحقق اسلام در ایران و مبارزه با نظام ظالم شاهنشاهی برداشت، نگاه جهان را به اسلام و عدالت گستری این دین توسعه بخشید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و اظهار کرد: اگر رهبری، درایت و سیاست‌ایشان در کنار وجود مردان و زنانی مؤمن و از خودگذشته نبود، تحقق انقلاب اسلامی ایران ناممکن یا با تأخیر بسیار طولانی روبرو می‌شد.

کیانی افزود: وجود حضرت امام خمینی(ره) و دستورات و پیام های‌شان که به صورت اعلامیه به گروه‌های مبارز و مردم انقلابی می‌رسید، توانست به درستی مسیر انقلاب را تعیین و هدایت کند.

وی با بیان اینکه روحیه مبارز امام خمینی(ره) در تاریخچه خانوادگی آنان ریشه داشته است، ادامه داد: کشته شدن پدر ایشان برای مبارزه با ظلم حاکمان آن زمان شهر خمین، دلیلی بر وجود روحیه دشمن ستیزی، حق جویی و عدالت طلبی رهبر کبیر ایران بود.

شهردار کرج، خاطرنشان کرد: پایمردی‌ایشان در مسیر تحقق انقلاب اسلامی بی‌بدیل و بی‌پایان بود به طوری که به رغم همه دستگیری‌ها، شکنجه‌ها، تبعیدها و خطراتی که از سوی دولت ظالم حاکم بر وی تحمیل شد، هرگز از اهداف و خواسته‌هایش کوتاه نیامد و این امر را تا زمان وقوع انقلاب اسلامی و پس از آن تا زمان رحلت ادامه داد.

به گفته کیانی، پس از آن میزان محبوبیت و آوازه‌ای که انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره) در جهان کسب کرد، رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی همچون آواری بر سر مردم ایران و دوستداران‌ایشان در سراسر جهان فرود آمد؛ آواری سهمگین که همه را در شوکی بزرگ فرو برد.

وی اضافه کرد: تدبیر مجلس خبرگان برای انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به جانشینی امام خمینی(ره) آبی بود که بر آتش اندوه و ماتم مردم پس از رحلت جانسوز امام ریخته شد و از آن پس پرچم این نظام در دست رهبری مقتدر، آگاه و توانا قرار داده شد که توانسته با درایت و اندیشه حکیمانه اهداف رهبر کبیر انقلاب و همچنین قوانین اسلام را در جامعه و جهان گسترش دهد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =