1

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهرداری با بلوار دانش و بلوار ۱۰۰ مهرشهر خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهرداری با بلوار دانش و بلوار ۱۰۰ مهرشهر، اظهار کرد: با توجه به تداخلات ترافیکی موجود در تقاطع بلوار شهرداری با بلوار دانش و بلوار ۱۰۰ مهرشهر بررسی‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت گرفت.
 

وی افزود: پس از آماربرداری ترافیکی و ارائه گزینه‌های مختلف؛ طرح برتر از نقطه نظر پارامترهای ترافیکی در شورای ترافیک شهر کرج مصوب و پیرو آن عملیات اجرایی اصلاح هندسی در تقاطع بلوار ۱۰۰ و تقاطع بلوار دانش آغاز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه در این راستا اصلاح هندسی راستگردهای بلوار شهرداری و بلوار ۱۰۰ مهرشهر و ایجاد دسترسی کندرو به تندرو و بالعکس در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال اجرا شد، تصریح کرد: جهت اجرای این طرح ۶۰۰ متر جدول‌گذاری و ۱۲۰ متر کفپوش بتنی انجام شده است.
 

فرشاد تأکید کرد: با توجه به اصلاح هندسی انجام شده در تقاطع بلوار شهرداری با بلوار ۱۰۰ مهرشهر، عملیات مناسب‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در این محدوده نیز به اتمام رسیده است.
 

وی گفت:‌ امید است با اجرای این طرح، شاهد روان‌تر شدن ترافیک، کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه و همچنین رضایت شهروندان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =