4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از پایان عملیات عمرانی در کمربندی گلستان مهرشهر خبر داد و گفت: این پروژه شامل اجرای نهر، جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و ایمن‌سازی است.

حسین دقیقیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به پایان عملیات عمرانی در کمربندی گلستان عنوان کرد: در این پروژه به طول یک هزار و ۸۵۰ متر، اقداماتی نظیر زیرسازی شانه خاکی و خیابان، افزایش معبر، جدول‌گذاری ضلع شرقی، اجرای نهر مطابق طرح مصوب شهرداری کرج در راستای هدایت آب‌های سطحی، ایمن‌سازی و آسفالت انجام شده است.

دقیقیان گفت: همچنین به منظور آسفالت این معبر و در راستای ارتقاء ایمنی، تسهیل تردد شهروندان بیش از ۱۰هزار تن توسط دستگاه مکانیزه توزیع شد.  

وی افزود: در ادامه اقدامات این معبر، دریچه‌های فاضلاب نیز اصلاح و همسان سازی شد و همچنین پیست دوچرخه سواری و جاده سلامت حاشیه کمربندی گلستان نیز اجرا شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطر نشان کرد: توسعه و بهبود آسفالت معابر به دلیل نقش مهم آن در زندگی شهری، از مهمترین اولویت‌های کاری مدیریت شهری است که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم رضایت بیشتر شهروندان را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: در فاز دوم بهسازی این معبر، دیوار بین کمربندی مهرشهر و گلستان برداشته شد و اجرای فضای سبز و پیاده راه در دستور کار قرار گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =