رحیم‌خانی - کراپ‌شده

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: با توجه به اعلام نهایی بودجه جذب شده در سال ۱۴۰۱، اداره کل املاک و مستغلات با جذب بیش از ۳۰۰ درصد در بین مناطق، سازمان‌ها و سایر حوزه‌های اداری در مدیریت شهری موفق به کسب رتبه دوم شده است.

علی رحیم خانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: در بررسی درصد جذب درآمدی بودجه طی سال گذشته، اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج موفق به کسب رتبه دوم در بین دیگر حوزه‌های‌های شهرداری کرج شده است.


رحیم خانی با اشاره به اینکه جذب بودجه محقق نشان از تلاش صادقانه پرسنل این اداره است، افزود: تلاش می‌شود طی سال جاری با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل‌ها، ضمن تحقق به‌موقع بودجه تعیین‌شده، با تمرکز بر روی پروژه‌های اولویت دار مصوب نظیر بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، کنارگذر مهرشهر، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید میرزایی و... شاهد رفع معارضین و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شویم.


وی اظهارکرد: افزایش درآمد تضمین‌کننده ارائه خدمات مطلوب‌تر بوده و به طبع آن افزایش بودجه عمرانی را در پی دارد، این مهم باتوجه به نیاز شهر به انجام پروژه‌های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۲




 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =