8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده از جمله اقدامات مهمی است که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی، افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده، افزایش قابلیت دید و ایمنی شهروندان دارد و در همین راستا نیز طرح خط کشی معابر شهری برای ارتقای امنیت همشهریان در دست اجرا قرار گرفته است.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اقدامات ترافیکی سطح منطقه در راستای نظم‌دهی به عبور و مرور وسایل نقلیه، افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و همچنین کاهش تصادفات درون شهری انجام می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات ترافیکی در سطح منطقه عنوان کرد: یکی از مواردی که استفاده وسیعی در تولید خط کشی جاده‌ها و رسم انواع علائم در سطح جاده‌ها دارد، رنگ‌های ترافیکی است و این رنگ‌ها فرمولاسیون متفاوتی نسبت به رنگ‌های دیگر دارند و مختص به استفاده در خط کشی جاده‌ها طراحی شده‌اند.


رضوانی گفت: رنگ‌های ترافیکی بر پایه رزین‌های اکریلیک و ترموپلاست طراحی شده‌اند، از طرفی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سایش و ضربات مکانیکی دارند و همچنین انعطاف‌پذیری بالایی که ارائه می‌دهند.


مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج بیان کرد: در این راستا عملیات رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و اجرای خط کشی معابر و خطوط عابر پیاده و سرعتکاه در تقاطع‌ها و معابر سطح منطقه در حال اجرا است.


این مسئول افزود:‌ امیدوارم با انجام عملیات خط کشی و رنگ‌آمیزی ترافیکی معابر، گام مؤثری در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور عابرین پیاده و تردد خودروها و به حداقل رساندن حوادث رانندگی و تبعات ناشی از آن برداشته شود.

سرعتکاه‌ها و بلوک‌های عابر پیاده رنگ آمیزی شد

سرعتکاه‌ها و بلوک‌های عابر پیاده رنگ آمیزی شد

منتشر شده در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =