محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مذاکره با مسوولان برای تغییر کاربری محل فعلی زندان رجایی شهر و تبدیل شدن به فضای مجموعه فرهنگی، ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج مسعود محمدی با بیان اینکه تخلیه زندان رجایی شهر اتفاق خوب و مبارکی برای کلانشهر کرج است، اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز مقدمات تعطیلی زندان رجایی شهر در دست اقدام قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: انتقال و جابجایی زندان رجایی شهر یکی از مطالبات شهروندان بود که در طول چند ماه گذشته به‌سرعت محقق شد.

محمدی بیان کرد: جابجایی زندان رجایی شهر نیز با پی گیری مقام محترم رئیس قوه قضائیه، رییس دادگستری البرز، استاندار، ادوار گذشته اعضای شورای شهر، مدیریت شهری و نمایندگان مجلس انجام شد که در این راستا از سرعت عمل انتقال آن تقدیر و تشکر میکنم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد با همکاری استانداری برای تغییر کاربری زندان رجایی شهر همکاری لازم را انجام دهد تا بتوان از این فضا برای استفاده شهروندان استفاده کرد و امیدواریم در آینده شاهد تبدیل شدن این زندان‌ به مرکز فرهنگی باشیم.

محمدی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به شهروندان بر پایه رسالت فرهنگی موجب خواهد شد فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی نیز به خوبی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =