137 سیما منظر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مهم و فراگیری میان مردم و مدیریت شهری است که با توجه به تلاش برای حل مشکلات شهروندی، پیام‌های این سامانه به صورت روزانه و مستمر پیگیری و پاسخ داده می‌شود.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به استقبال خوب شهروندان از سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج گفت: بررسی تعداد پیام‌ها به تفکیک ماهیت پیام در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که ۱۲۲ پیام در حوزه فضای سبز و ۱۹۷ پیام در حوزه زیباسازی شهر ثبت شده است.


وی افزود: طبق ارزیابی صورت گرفته شهروندان مناطق ۸، ۷ و ۴ بیشترین پیام و مناطق ۲، ۹ و یک کمترین پیام شهروندی را در این سامانه ثبت کردند.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه موضوع هدر رفت و عدم آبیاری فضای سبز در اولین رتبه از درخواست‌های سامانه ۱۳۷ قرار دارد، بیان کرد: نه تنها کرج، بلکه تمامی کلانشهرهای کشور تابستان امسال با مشکل محدودیت منابع آبی و گرمای بی‌سابقه مواجه هستند و در این شرایط، سازمان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و اتخاذ سیاست‌های جدید، حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری را با جدیت دنبال می‌کند تا آسیبی به فضای سبز شهری وارد نشود.


عاقلی موضوع عدم روشنایی لازم و مناسب در پارک‌ها و بوستان‌های شهری کرج را از دیگر موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ ذکر کرد و افزود: بخشی از این مشکلات به مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق مربوط است و بخشی دیگر در حوزه زیر ساخت‌ها قراردارد که با تبدیل لامپ‌های روشنایی پارک‌ها به LED و کم مصرف درحال اصلاح است تا در آینده شاهد ثبت شکایت کمتری در این خصوص باشیم.


این مسئول با بیان اینکه طی ارزیابی‌های صورت گرفته درصد بالایی از شهروندان از پیگیری و کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مرتبط با این سازمان رضایت نسبی داشته‌اند، ادامه داد: تشکیل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که حاصل ادغام دو سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز است، که باعث گسترش وظایف ذاتی و فعالیت‌های این سازمان  شده و بیشترین تماس و پاسخگویی به شهروندان را داریم.


وی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری را باید به‌عنوان پیشانی ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری دانست، افزود: بعد از ثبت درخواست شهروندان بلافاصله موضوع به مسئولین مربوطه ارجاع می‌شود و با اولویت‌بندی و بازدید میدانی سعی می‌شود تا درکمترین زمان ممکن، پاسخگویی انجام شود.

پاسخگویی سازمان سیما منظر به بیش از ۳۰۰ درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷

پاسخگویی سازمان سیما منظر به بیش از ۳۰۰ درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷


منتشر شده در تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =