چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج از نهایی شدن آئین نامه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و کیوسک های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ جواد چپردار در نطق پیش از دستور یکصدو سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ساماندهی تابلوهای سطح شهر اظهارداشت: بر اساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا ها اسلامی کشور طرح ساماندهی تابلوهای سطح شهر از سوی ۱۲ عضو شورا در هفتمین صورت‌جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و نهایتاً مصوبات سی و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کمیته ای با نام ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با ترکیب ریاست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، ریاست مرکز پژوهش ها و چند عضو منتخب شورای اسلامی شهر و عضویت حقوقی معاونین خدمات شهری، حمل و نقل، سازمان فرهنگی و مدیران کل حراست، بازرسی و روابط عمومی شهرداری با دبیری ریاست سازمان سیما منظر و فضای سبز تشکیل و حاصل هفت جلسه از سوی این کمیته و صورتجلسه مشترک با دادستانی مرکز استان البرز منجر به مصوبات و اقداماتی شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جلسه اخیر این کمیته به شرح موارد ذیل صورت‌جلسه تنظیمی و تکالیف مقرر به استحضار هیئت رئیسه، اعضای شورا، شهردار و اصحاب رسانه و تنویر افکار عمومی در صحن علنی شورا می‌رسد.

چپردار بیان کرد: آئین نامه نحوه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی با مالکیت شهرداری از سوی مرکز پژوهش و همکاری دانشگاه تهران تهیه و مصوب شد.

وی افزود: نحوه فعالیت های اجتماعی فرهنگی، امنیتی، اطلاعاتی و بهره برداری قانونی دستگاه ها، نهادها، گروه ها و ادارات کل دولت با رعایت قانون، مصوبات و ملاحظات با قید تایید نهایی در شورای اسلامی شهر مصوب شد.

چپردار عنوان کرد: جمع آوری تابلوهای غیر مجاز و لغو بهره برداری های اقتصادی مغایر با مالکیت ‌یا ساماندهی سیما و منظر شهری، جانمایی جدید، سازه های استاندارد، بارگذاری در سازمان فاوا و تایید معاونت حمل و نقل با قید مالکیت شهرداری از الزامات مصوب در کمیته ساماندهی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از دستگاه قضایی استان، شهردار و ریاست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری به نمایندگی از شورای اسلامی تاکید کرد: جمع آوری، اصلاح و جانمایی های جدید باید با جدیت، رعایت آیین نامه و مصوبات کمیته، اخطار دادستانی و ملاحظات مقید در خصوص نهاد های امنیتی، نظارتی و انتظامی تا به آخر و به فوریت اقدام و گزارش شود. هر گونه تعلل، تبعیض یا بی عدالتی در برخورد با موارد، به مصلحت مدیریت شهری و منطبق با نظر شورای اسلامی شهر نیست.

وی تاکید کرد: شورای شهر صرفاً به دنبال ساماندهی سیما و منظر شهری، آرامش روانی، اصلاح بصری، رعایت قانون، صیانت از بیت المال، انجام تکالیف مقرر و پاسخ به اخطار دستگاه های نظارتی می باشد و در تامین درآمدهای قانونی شهرداری، مساعدت به نهاد ها، تبلیغ و توسعه فرهنگ، امنیت و اطلاعات نه تنها هیچ محدودیتی در طرح ساماندهی ملحوظ نداشته، بلکه آیین نامه، برنامه و اراده قوی در مشارکت و همکاری مضاعف نیز داریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تعقل، مشورت، مصلحت و هماهنگی با مدیران و فرماندهان ارشد را از ابتدا و مستمر در دستور کار داشته لذا غوغا سالاری اثری ندارد، بی تردید اعتماد دو سویه، اطلاع یافتن از برنامه، صبوری و تمکین قانون راه گشا خواهد بود، ان شاالله حاصل کار و آثار رضایت مندی صداقت و نیات خیرخواهانه این شورا را کما فی السابق بر همگان هویدا سازد.

چپردار تاکید کرد: در ادامه به استحضار میرساند کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ساماندهی کیوسک های سطح شهر نیز با همراهی معاونت خدمات شهری، ریاست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی و ناظرین شورا در آیین نامه تنظیمی به ممنوعیت در جانمایی جدید، ممیزی حقوقی قراردادها، ممنوعیت در نقل و انتقال، پرداخت قیمت کارشناسی از سوی همه بهره برداران، شکل واحد و طراحی بهینه سازه، رسیده ایم که گزارش مبسوط آن پس از تصویب لوایح، آئین نامه و پیشنهادات اصلاحی در صحن علنی شورا به استحضار مردم شریف تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =