جلسه در موزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز: امیدوارم بتوانیم وظیفه‌ای را که در قبال باغ موزه و شهدا داریم به نحو احسن انجام دهیم.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار ابوالفضل اسلامی در نشستی که با حضور شهردار کرج و اعضای شورای شهر این کلانشهر برگزار شد با اشاره به ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا اظهار داشت: این زنده نگاه داشتن باید نمود عینی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بحمدالله وضعیت باغ موزه خوب است اما حمایت شهرداری برای تکمیل این مکان معنوی ضروری است و به این حمایت نیاز داریم.  

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال آینده باغ موزه دفاع مقدس را تکمیل و در اختیار شهروندان محترم به ویژه نسل نوجوان و جوان قرار دهیم.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: قطع یقین باغ موزه دفاع مقدس از پروژه‌های ماندگار استان البرز است که می‌تواند یاد و نام شهدا را زنده نگه دارد.  

سردار اسلامی در خصوص شرایط فعلی این باغ موزه نیز اظهار کرد: در شرایط فعلی و در مقایسه با سایر استان‌ها باغ موزه وضعیت خوبی دارد و روند ساخت ابنیه‌ها هم به خوبی پیش می‌رود.

گفتنی است در این جلسه فاطمه منعمی، مسعود محمدی، عمار ایزدیار، محمد اسدیان، علی قاسمپور و مرتضی اعتصامی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج ضمن بیان نقطه‌نظرات خود درباره ایثار و شهادت بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس تا پایان شورای ششم تاکید داشتند.

منتشر شده در تاریخ ۶ مهر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =