بزرگراه شمالی - کراپ‌شده

شهردار کرج گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مهرداد کیانی در حاشیه یازدهمین جلسه شورای شهرسازی و معماری اظهار کرد: در روند تهیه طرح تفصیلی کرج برخی مغایرت‌های اساسی از جمله تغییر محدوده وحریم شهر، انتزاع فردیس، تغییر مرز کرج به واسطه عبور بزرگراه شمالی، الحاق روستای محمود آباد و تغییرات محدوده شهری به واسطه افزایش جمعیت شناسایی شد.

وی ادامه داد: در مراحل اولیه تهیه طرح تفصیلی آتی کرج، بنا شد این مغایرت‌ها رفع و در قالب طرحی توجیهی در اختیار شورای عالی شهرسازی و معماری قرار بگیرد و به عنوان سندی مجزا به تصویب برسد.

شهردار کرج تصریح کرد: این سند به عنوان اصلی ترین مستندات طرح تفصیلی، طرح جامع را با وضعیت موجود شهر انطباق می‌دهد و دغدغه مغایرت‌هایی که طی چند سال گذشته در حوزه‌های مختلف مشکل ساز شده بودند را رفع می کند.

وی با بیان اینکه این سند اصلی ترین بخش مستندات طرح تفصیلی آتی کرج است، افزود: علاوه براین، با تصویب رفع مغایرت‌های طرح جامع، بخش عمده‌ای از موانع موجود در مسیر تهیه و اجرای طرح تفصیلی آتی کرج رفع می شود.

گفتنی است، رفع این مغایرت‌ها با برگزاری چندین جلسه کمیته فنی و بررسی کارشناسی، در آخرین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسید.

رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج به تصویب رسید

رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج به تصویب رسید

رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج به تصویب رسید

رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج به تصویب رسید

منتشر شده در تاریخ ۱۸ مهره ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =