ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب سیاست تشویقی شورا در خصوص تملکات تهاتری ویژه املاک واقع در طرح های اولویت دار خبر داد و گفت: مالکان این املاک می توانند در قالب تهاتر از شهرداری مطالبه کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در نشست خبری در پایان یکصد سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گفت: به مناسبت ۲۳ مهرماه که روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده است در جلسه امروز؛ شورای اسلامی شهر میزبان تعدادی از روشندلان شهر به ویژه همکاران روشندل عزیزمان در مدیریت شهری بود که در صحن شورا از ایشان تجلیل شد و امیدواریم بتوانیم برنامه های مناسب تری برای جامعه معلولان شهر به ارمغان آوریم.

ایزدیار با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و مغفرت الهی برای شهدای غزه گفت: انشالله به زودی شاهد نابودی کامل اسرائیل غاصب باشیم.

وی در تشریح مصوبات شورا اظهار داشت : جوابیه کمیته انطباق در خصوص موضوعات متعدد به شورا وصول شد و پس از قرائت در صحن شورا مصوبه سیاست تشویقی اعمال تخفیفات در خصوص تاخیر و تادیه مودیان وصول و به شهرداری ابلاغ خواهد شد و مودیان و بدهکاران به شهرداری می توانند در روز های آتی از این سیاست تشویقی استفاده کنند.

وی بیان کرد: همچنین بحث سیاست تشویقی شورا در خصوص تملکات تهاتری ویژه املاک واقع در طرح های اولویت دار به تصویب کمیته انطباق فرمانداری رسید و پس از ابلاغ به شهرداری، مالکینی که املاک آنان در مسیر پروژه های عمرانی قرار دارد می توانند املاک خود را بالاتر از قیمت کارشناسی از شهرداری در قالب تهاتر مطالبه کنند.

ایزدیار در ادامه افزود : با موافقت شورا، مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال جهت اتمام پروژه پارکینگ طبقاتی واقع در بلوار مولانا مقابل شهرداری منطقه ۸ اختصاص یافت تا در پایان سال جاری بهره برداری کامل از این پروژه محقق شود که در این صورت می تواند نقش موثری در انضباط عبور و مرور و تامین پارکینگ در سطح شهر داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از خرید ۱۰ دستگاه خودرو ون جهت توسعه ناوگان سازمان آرامستانها خبر داد و افزود: این خودرو ها در مرحله تجهیز قرار دارند و سپس آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم خواهند بود.

ایزدیار در پایان گفت: موافقت نامه خرید چند رام قطار توسط دولت اخذ شده است که در روزهای آتی با جزئیات کامل به آگاهی شهروندان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =