• ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
  • کد خبر: 84976
حمید رضا آژیر

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: پرچم‌های سامورایی و بنرهای غیر مجاز در سطح منطقه در جهت صیانت از حقوق شهروندان و رفع نازیبایی‌های سیمای شهری به طور مستمر جمع آوری می‌شوند.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید مجدد بر جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز و پرچم‌های سامورایی از سطح منطقه گفت: حذف زوائد فیزیکی و بصری در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری در دستور کار خدمات شهری منطقه قرار گرفته و به‌صورت مستمر در حال انجام است.

این مسئول گفت: نصب پایه، تابلو و بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطر آفرین باشد.  


وی یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اجرا می‌شود و بر اساس این ماده قانونی، شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها جلوگیری کرده، موانع موجود را برداشته و معابر عمومی را آزاد کند.


وی در پایان با اشاره به این مطلب که جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز از معابر در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن پیاده روها برای تردد عابران پیاده انجام می‌شود، گفت: از کسبه تقاضا می‌شود بمنظور رعایت حقوق شهروندان از قرار دادن تابلو تبلیغاتی و پرچم سامورایی در معابر جدا خودداری کنند.  

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =