علیرضا عاقلی - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ارتقاء سطح کیفی حاشیه اتوبان در محدوده زیرگذر مهرویلا با کاشت ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور توسعه عرصه‌های فضای سبز حاشیه اتوبان بیش از ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه در زیرگذر مهر ویلا کاشته شد.


وی، توسعه فضای سبز شهری را در ارتقاء سلامت روحی شهروندان تأثیرگذار دانست و بیان داشت: گونه‌های گیاهی که برای این طرح در نظر گرفته‌شده متناسب با شرایط آب و هوایی شهر و با اولویت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی و سایر تنش‌های محیطی بوده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج زیتون‌تلخ را به دلیل برخورداری از خاصیت اکولوژیکی بالا، تاج و پوشش مناسب از گونه‌های غالب کاشته شده در این طرح معرفی کرد و افزود: در زیر پل به دلیل وجود سایه از گونه درختچه‌های سایه دوست همچون بوداغ استفاده شده است.


عاقلی با تأکید بر رعایت استانداردهای عنوان‌شده در خصوص ایجاد فضای سبز گفت: عملیات ایجاد فضای سبز و کاشت درخت و درختچه در محدوده زیر گذر مهر ویلا در محل انباشت دپوی نخاله و زباله انجام شده و تلاش می‌کنیم علاوه بر ارتقاء سطح کیفی حاشیه اتوبان، سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان‌آوریم.




منتشر شده در تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =