6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از تخریب و آزادسازی ۲۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی کشاورزی محدوده حریم منطقه خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی واقع در حریم منطقه، گفت: با هدف حفظ و صیانت از حریم شهر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، در راستای اجرای دستور مقام قضائی بر مبنای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در حریم این منطقه تخریب و آزادسازی شد.


آژیر، دلیل تغییر کاربری املاک کشاورزی را کسب ارزش افزوده بیشتر توسط افراد سودجو دانست.


وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تغییر کاربری مطابق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی برخورد می شود و یادآور شد: تنها راه ساخت و ساز در حریم، دریافت مجوز قانونی از سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری است.


این مسئول در پایان با بیان این مطلب که این منطقه با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ایده‌آل، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم منطقه شش تخریب شد

۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم منطقه شش تخریب شد

۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم منطقه شش تخریب شد

منتشر شده در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =