• ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 85071
ملاقات مردمی 16آبان 1402

شهردار کرج گفت: رفع مغایرت‌های طرح جامع کرج به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی اظهار کرد: در روند تهیه طرح تفصیلی کرج برخی مغایرت‌های اساسی از جمله تغییر محدوده وحریم شهر، انتزاع فردیس، تغییر مرز کرج به واسطه عبور بزرگراه شمالی، الحاق روستای محمود آباد و تغییرات محدوده شهری به واسطه افزایش جمعیت شناسایی شد.

وی ادامه داد: در مراحل اولیه تهیه طرح تفصیلی آتی کرج، بنا شد این مغایرت‌ها رفع و در قالب طرحی توجیهی در اختیار شورای عالی شهرسازی و معماری قرار بگیرد و به عنوان سندی مجزا به تصویب برسد.

شهردار کرج ابراز کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در اواخر مهر ماه شاهد تصویب رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع کرج توسط شورای عالی شهرسازی و معماری بودیم.

کیانی با بیان اینکه رفع این مغایرت‌ها با برگزاری چندین جلسه کمیته فنی و بررسی کارشناسی به تصویب رسید، گفت: با این اتفاق بخش عمده‌ای از موانع موجود در مسیر تهیه و اجرای طرح تفصیلی آتی کرج رفع می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این مغایرت‌ها طی چند روز گذشته از طریق معاونت عمرانی استانداری البرز اعلام شد، توضیح داد: بعد از اعلام، باید منتظر ابلاغ مغایرت‌های طرح جامع کرج باشیم تا بتوانیم از آن به عنوان ملاک عمل در حوزه‌های مختلف شهرداری استفاده کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =