جوابیه

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، درخصوص شایعات و حواشی کذب منتشر شده در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه مورد نیاز پروژه‌ها توضیحاتی را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درخصوص شایعات و حواشی کذب منتشر شده در خصوص "مناقصه خریـد وتحویل گـل و گیـاه مورد نیاز پروژه ها" توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است:

۱- گونه‌های مورد نیاز این قرارداد شامل کامیس، یاس هلندی، الیاگنوس، درختچه ژونی پروس پیوندی (جونی پروس) سراسیوم(نرگس درختی) به دلیل شرایط آب و هوایی در شهر کرج قابل تکثیر و کشت نبوده و نهالستان کرج قابلیت تولید آن را ندارد و ازگذشته و بدو تأسیس سازمان از شمال کشور خریداری می‌شده است.

۲- در خصوص این قرارداد و تمامی قراردادهای سازمان تمام مراحل قانونی شامل صدور درخواست، اخذ دستور شهردار و مصوبه هیئت مدیره اخذ می‌شود.


۳- انتشار آگهی این خرید و مستندات آن علاوه بر سایت شهرداری کرج در روزنامه رسمی کشور و دو روزنامه محلی و ملی با قیمت اولیه ۱۰۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ثبت شده است.


۴- همچنن اطلاعات کامل آگهی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت «ستاد» به ثبت رسیده و هر متقاضی در هر کجای کشور قابلیت دسترسی و شرکت را در این مزایده داشته است و این سازوکار هیچگونه انحصاری برای هیچ فرد حقیقی و حقوقی ایجاد نمی‌کند.


۵- در پایان، مجموعه مدیریت شهری کرج با اختیار رد و قبول هر پیشنهاد با لحاظ الزامات قانونی همچنین در نظر گرفتن تمامی شاخص‌ها از جمله صرفه و صلاح شهر شهروندان در کمیسیون معاملات با حضور و امضاء صورتجلسه توسط معاون محترم شهردار صورتجلسه تنظیم می‌کند.


۶- هرساله مبالغ خرید گل و گیاه با توجه به تورم سالانه، رقمی در حدود همین عدد می‌باشد که تنها تفاوت خرید امسال با سال‌های گذشته، "جلوگیری از خرید خرد در چند مرحله"، به دلیل خریدی ارزانتر و مقرون به صرفه‌تر است.


درپایان گفتنی است انتظار کارکنان مجموعه سازمان، شهروندان و اهالی رسانه درخصوص انتقاد یا هرگونه بیان دیدگاه‌ها، ارائه اطلاعات صحیح و مستند از موضوعات مختلف است تا ضمن اعتلای سطح مطالبه‌گری در جامعه، به رفع نواقص حقیقی، رضایت شهروندان و نهایتاً حفظ کرامت انسان‌ها بی‌انجامد.


در ادامه بخشی از قرارداد مذکور که لیست اقلام خریداری شده است، جهت تنویر افکار عمومی و شفاف‌سازی منتشر می‌شود.

جوابیه در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه

جوابیه در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه

جوابیه در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه

جوابیه در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه

جوابیه در خصوص مناقصه خریـد و تحویل گـل و گیـاه



منتشر شده در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =