بازدید شهردار

شهردار کرج طی بازدید از روند راه اندازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو (BRT) در حدفاصل میدان حصارک تا پایانه شهید سلطانی، خواستار تسریع در اجرای پروژه با حداقل عوارض ترافیکی و ایجاد مشکلات برای شهروندان شد.

مهرداد کیانی با بیان اینکه فاز نخست بی آر تی در کرج به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر و مشتمل بر ۳۹ ایستگاه پیش بینی شده است که ترافیک را در محور پرتردد خیابان شهید بهشتی کاهش خواهد داد، گفت: به موازات انجام اصلاح هندسی ها و آماده سازی مسیر و احداث ایستگاه ها، خریداری اتوبوس ها نیز با مساعدت شورای شهر به خوبی پیش می رود و نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی بی آر تی و همچنین تکمیل قطار شهری و بهره برداری از فاز نخست کنارگذر شمالی که کارکرد درون شهری دارد، کیفیت سفرهای درون شهری در سطح کلانشهر کرج را بهبود بخشیده و به فروکش ترافیک، آلودگی هوا و نارضایتی شهروندان کمک شایانی می‌کند؛ باید پذیرفت که تحولات اساسی در تقویت زیرساخت های حمل و نقل عمومی در حال وقوع می باشد.

کیانی تصریح کرد: به حمد الهی امروز در گوشه گوشه شهر شاهد اجرای پروژه های متنوع عمرانی، خدماتی و زیرساختی هستیم و شهرداری کرج با رشد درآمدی و تاکید بر درآمدزایی پایدار اعتبار ویژه ای را به پروژه های سطح شهر تزریق نموده و با افتخار اعلام می کنیم که پروژه غیرفعالی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =