• ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 85217
بازدید چپردار از سازمان مدیریت پسماند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جواد چپردار با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان قرار گرفت.

وی، عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده طی سال جاری را مطلوب و قابل تقدیر دانست.


عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: یکی از مباحث مهم مورد توجه در ارتباط با بازیافت، بحث سلامتی شهروندان و نظافت شهر است و همه به خوبی به این موضوع واقف هستیم که توجه نکردن به جمع‌آوری زباله، آلودگی و بیماری‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر بازیافت نشدن و دفن تمام زباله‌ها نیز مشکلات متعددی برای سلامت جامعه و شهروندان به دنبال دارد.


چپردار اضافه کرد: شورای اسلامی شهر کرج در راستای ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان از سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج حمایت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح جمع‌آوری چرخ دستی‌ها از سطح شهر و ایجاد وانت بارهای ملودی دار در محلات و ایجاد فضای آموزشی در سطح مدارس برای فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید زباله از اقدامات برجسته سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بوده، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در این حوزه از اتلاف اعتبارات و از بین رفتن سرمایه‌ها جلوگیری خواهد کرد. ‌امید است این اقدامات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

در پایان این بازدید خسروی، رئیس سازمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ضمن تقدیر از نگاه مثبت اعضای شورا نسبت به عملکرد این حوزه، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های جاری به ویژه در فصل زمستان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه داد.




منتشر شده در تاریخ ۱۱ آذرماه۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =