تفصیلی

سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه متاسفانه وضعیت موجود سرانه‌ها و کاربری‌های موجود شهر با استانداردهای تعیین شده فاصله زیادی دارد، گفت: در مرحله اول به دنبال واقعی کردن سرانه‌ها در طرح تفصیلی آتی هستیم و بعد از آن باید راهکارهایی برای تحقق آنها پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار درجلسه کارگروه مشترک بررسی طرح تفصیلی آتی کرج با اشاره به اینکه این کارگروه طی هفته‌های گذشته بررسی وضعیت سرانه‌ها و کاربری‌های شهر را در دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: در جلسه امروز مشاور طرح نمای کلی از وضعیت سرانه‌ها و کاربری‌های موجود شهر ارائه داد.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت موجود نشان می‌دهد کرج از لحاظ سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف از جمله فضای سبز، خدماتی، تاسیسات شهری، گردشگری، فرهنگی و ... با کمبودهای جدی مواجه است.

ایزدیار افزود: مشاور در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص چگونگی تحقق سرانه‌ها و کاربری‌های استاندارد در طرح تفصیلی آتی کرج ارائه داد و بخشی از این پیشنهادات توسط اعضا بررسی شد.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: اعضای این کارگروه در این جلسه بر توجه ویژه به تمام سرانه‌های محله‌ای، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و شهری در طرح تفصیلی آتی تاکید کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت موجود سرانه‌ها و کاربری‌های موجود شهر با استانداردهای تعیین شده فاصله زیادی دارد، گفت: ما در مرحله اول به دنبال واقعی کردن سرانه‌ها در طرح تفصیلی آتی هستیم و بعد از آن باید راهکارهایی برای تحقق آنها اعمال کنیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =