ایزدیار

 سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از اعلام ضوابط بهره برداری از ناوگان خودروهای «ون» که تمام یا قسمتی از منابع مالی آنها توسط دولت تامین شده است خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو واگذاری ۷۰دستگاه خودرو ونُ، این بسته سیاستی دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی و خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل و صرفه جویی در بنزین و نفت گاز مصرفی اجرا می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر محترم کشور به شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور ارسال شده است که ناوگان حمل و نقل عمومی را با استفاده از همه ظرفیت‌ها نوسازی کنند.

ایزدیار تصریح کرد: شهرداری مجاز است مبلغ قدرالسهم واریزی خود در وجه دولت را به‌عنوان پیش پرداخت از بهره بردار دریافت و بعد از گذشت یک دوره تنفس ۶ماهه مابقی مبلغ به میزان ۷,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را در قالب اقساط ۷۲ماهه دریافت و به حساب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واریز نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: بهره برداران هم مکلف به ارائه خدمات به مدت ۸۴ماه در خطوط تعیین شده می باشند.

منتشر شده در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =