ذبیحی

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج با ساخت بیمارستان ۶ طبقه در جنوب این کلانشهر موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی ذبیحی در پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری که با حضور اعضا کمیسیون و مدیران شهری برگزار شد به ارتقا سرانه بهداشت و درمان این کلانشهر اشاره کرد و اظهارداشت: شورای شهر با لایحه شهرداری درخصوص ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی موافقت کرد.

 رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده می شود تا برابر توافقنامه نسبت به صدور پروانه با احداث بیمارستان در ۶ طبقه بر روی همکف منوط به تامین پارکینگ به میزان ۱/۵ برابر ضابطه پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ اقدام نماید.  

ذبیحی بیان کرد: همچنین موافقت اصولی از اداره کل بهداشت و درمان توسط مالک ارائه شده است که در جلسه  رسمی شورای اسلامی شهر مطرح و  مصوب شد.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج  خاطرنشان کرد: در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده می شود تا برابر توافقنامه نسبت به صدور پروانه با احداث بیمارستان در ۶ طبقه بر روی همکف با حداکثر سطح اشغال زیرزمین ها ۸۰ درصد و همکف به بالا ۵۰ درصد منوط به تامین پارکینگ های مورد نیاز به میزان ۱/۵ برابر  ضابطه پس از اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ و اخذ ارزش افزوده ایجاد شده از موضوع توافق بر مبنای تعرفه زمان صدور پروانه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این لایحه پس از بحث و بررسی با قید اخذ کمیسیون ماده ۲۷عارضه سنجی ترافیکی قبل از ماده ۵ یا همزمان انجام شود و تأمین پارکینگ مورد نیاز در محوطه برای مراجعین به اتفاق آراء حاضرین با لایحه شهرداری موافقت شد.

ذبیحی یادآور شد: با توحه به اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز مبنی بر حفظ درختان اخذ نظر کمیسیون ماده ۷ و عارضه سنجی ترافیکی از نکاتی بود که در جلسه کمیسیون شهرسازی مطرح و تاکید شد موضوع حائز اهمیت تامین پارکینگ مورد نیاز برای مراجعین بررسی و با تامین پارکینگ در محوطه در جهت ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مردم مورد موافقت قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =