6

مدیر منطقه ۶ شهردار کرج از رفع اثر بیش از ۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز طی هفته جاری خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، از تخریب هفت مورد ساخت و ساز غیر مجاز طی هفته جاری خبر داد و گفت: این تخلفات در نقاط مختلفی از منطقه همچون گلدشت، حصارک بالا، خیابان بنی نجار، خیابان قلم و خیابان ابن سینا انجام شده بود.

 آژیر با بیان اینکه ساخت و ساز غیر مجاز و تخلفات ساختمانی موجب تخریب بافت و چهره شهر می‌شود، عنوان کرد: برخی از این تخلفات تبدیل ملک مسکونی به تجاری با نصب کرکره، دیوار کشی و بخشی دیگر سقف مازاد بودند.

 وی اضافه کرد: برخورد و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در راستای پیشگیری از احداث ساختمان های غیر اصولی انجام می‌شود و اقدامی مثبت در راستای رضایت شهروندان است.

۷مورد ساخت و ساز غیر مجاز و تخلف ساختمانی رفع اثر شد

 این مسئول خاطر نشان کرد: تلاش این منطقه این است که با اجرای قانون از هرگونه تخلف ساختمانی جلوگیری کنیم و محیط و بستر امنی را برای کسانی که طبق پروانه و قانون ساخت و ساز انجام می‌دهند فراهم کنیم و با افرادی که با ساخت و ساز غیر مجاز جان و مال شهروندان را به خطر می اندازند مقابله کنیم.

 آژیر در پایان با بیان این مطلب که شهروندان در راستای حفظ جان و مال خود املاکی که پروانه ساختمانی ندارند را خریداری نکنند، افزود: از شهروندان خواهشمندیم قبل از خرید هرگونه ملک به شهرداری منطقه مراجعه نموده و در خصوص اخذ پایان کار ساختمان استعلام های لازم را اخذ کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =