6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تخریب دو مورد دیوارکشی غیرمجاز در حریم منطقه خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این مطلب که با همکاری و تعامل اداره‌های ذیربط، هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی به‌طور مستمر رصد می‌شود و با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌شود، گفت: در همین راستا دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، تفکیک، فنس کشی تخریب و آزادسازی شد.

وی اضافه کرد: این ساخت وسازها در روستای هلجرد و جاده آتشگاه صورت پذیرفته بود که با حضور عوامل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه  تخریب و به حالت اول بازگشت.

آژیر با اشاره به اینکه صیانت از حریم یکی از چالش‌های مهم این منطقه است، خاطر نشان کرد: در این خصوص هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست و شهروندان باید ساخت و سازهای خود را به صورت قانونی و اخذ مجوزهای لازم و پروانه ساختمانی مورد انجام قرار دهند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از رفع خلاف طبقه مازاد در راستای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، نا ایمن و پر خطر خبر داد و گفت: با اخذ حکم قضایی و با همکاری عوامل انتظامی نسبت به تخریب سقف مازاد ساختمان واقع در خیابان ابن سینا ۱۲ اقدام شد.


مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج، رویکرد و برنامه مدیریت شهری را پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی عنوان کرد و افزود: تذکرات مکرر، اخطارهای شفاهی و کتبی به سازندگان به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ابلاغ می‌شود که در حال حاضر اغلب مالکین و سازندگان به صورت داوطلبانه مطابق پروانه ساختمانی اقدام به احداث بنا می‌کنند.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =