6

اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیر منطقه ۶ کرج و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهاجری، عمار ایزدیار و محمد اسدیان از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه محمدرضا آژیر، مدیر منطقه و حسینی؛ رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، با خانواده معظم شهیدان والامقام محمدرضا کمالی دهقان و علی اصغر کمالی دهقان دیدار کردند.

عمار ایزدیار با تاکید بر اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه خدمتگذاران است و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: دیدار خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

علیرضا رحیمی در ادامه با بیان اینکه همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های اعضای شورای اسلامی شهر کرج است، افزود: با توجه به عزم و سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر در راستای تکریم و گرامیداشت خانواده‌های معظم شهدا، در این دیدارها ضمن تقدیر و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا تلاش می‌کنیم تا مسائل و درخواستهای این عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.

گفتنی است؛ در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان تجلیل شد.

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است

منتشر شده در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =