جلسه شورا برنامه ریزی 24 مهر - کراپ‌شده

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی دی ماه سال جاری آتش‌نشانان به ماموریت ۳۶۲ مورد حریق و ۴۶۸ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، با حضور ۳هزار و ۱۸۳ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۶۹۲ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۱۶۷ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۶۲ مورد حریق و ۴۶۸ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفته است، بیان داشت: در ماهی که گذشت ۲۵۲ مورد نجات یافته، ۸۵ مصدوم و ۲۵ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد، داشته‌ایم و در این مدت بیش از ۲۹ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۶۴ ماموریت، ‌ایستگاه ۱۰۶ با ۶۱ ماموریت، و ایستگاه ۱۲۳ با ۶۰ ماموریت اعزامی را انجام داده‌اند.


یساولی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۷۴ مورد صدور جواز و ۱۴۷ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

وی، صدور ۱۵ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۷۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۸۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۱۸ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از واحدهای صنعتی به تعداد ۲ مورد، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد پنج مورد در حوزه صنایع، بازدید از صنوف به تعداد یک مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۸ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور هزار و ۱۵۰ کارآموز به مدت ۶۶ ساعت با همکاری ۱۸ مربی و برگزاری هشت دوره آموزشی شامل دوره تکمیلی کارشناس بازدید، آموزش مقدماتی پرسنل وظیفه، آبرسانی و پمپ با حضور ۲۲۶ فراگیر از پرسنل سازمان و با همکاری ۲۸ مربی به مدت ۴۹ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.


منتشر شده در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =