مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت: با تایید مفاد متمم بودجه ۱۴۰۲ از سوی کمیته تطبیق و ابلاغ آن به مدیریت شهری، پرداختی های حوزه پرسنلی به مرحله اجرا رسید.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با تبریک ورود به ماه شعبان المعظم و همزمانی آن با اعیاد شعبانیه، یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری در دوره جاری را رسیدگی به پرسنل از طریق پرداختی ها و تامین رفاهیات عنوان کرد و افزود: در این راستا پیگیری های مستمر و موثری انجام شده است.

شهردار کرج، تاکید کرد: در خصوص مصوبه حق جذب پرسنل کارگری نیز از دو مسیر پیگیری و اقدام لازم انجام گرفته است.

به گفته وی، در این مرحله از طریق مکاتبه با دیوان عدالت اداری و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برای اخذ مجوز پرداخت اقدام شده است.

کیانی ادامه داد: تا زمان تعیین تکلیف مجوز دیوان و سازمان شهرداری ها، بودجه مورد نیاز برای پرداخت های این حوزه عددی در متمم بودجه سالیانه پیش بینی شده است که پس از تصویب آن از سوی شورای اسلامی شهر و تایید در کمیته تطبیق و ابلاغ به شهرداری، نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

شهردار کرج، با اذعان بر اینکه تمامی اقدامات مذکور در راستای توجه به معیشت کارکنان شهرداری صورت گرفته و و با طی شدن فرایند قانونی از ابتدای اسفند قابل اجرا خواهد بود، اضافه کرد: با توجه به اینکه کمیته تطبیق به مصوبه مذکور رای مثبت داده است، به محض ابلاغ مصوبه شورا به شهرداری، وجوه مورد نظر در حوزه کارگری به همکاران ارجمند پرداخت خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =