دیدار با سپاه

شهردار و اعضای شورای شهر کرج در روز پاسدار با حضور در سپاه استان البرز، با سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی همزمان با روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) در دیدار با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران ایران اسلامی حافظان این سرزمین و نجات دهنده مردم از بحران هایی بزرگ و پرخطر بوده اند؛ لذا تجلیل از این عزیزان را بر خود واجب و ضروری می دانیم.

کیانی، در بخش دیگری از این دیدار به تلاش های مدیریت شهری کرج برای پیشرفت کلانشهر و تامین آسایش و آرامش شهروندان اشاره کرد و افزود: به رغم وجود مشکلات و موانع متعدد، اتفاقات بسیار خوبی در دوره ششم مدیریت شهری به وقوع پیوسته که از جمله آنها تزریق مالی به پروژه های سنگین و پرهزینه ای چون قطار شهری و بزرگراه شمالی ست.

وی اذعان کرد: هر دوی این طرح ها پیش از این به دلیل مشکلات مالی متوقف شده یا با سرعتی بسیار کند پیش می رفتند که هم اینک به همت اعضای محترم شورای شهر و شهرداری با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آزادراه شمالی سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار کرج، با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه فرهنگی شهر در دوره ششم مدیریت شهری، اهمیت پرداختن به این حوزه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: بودجه شهرداری کرج در این عرصه با رشدی چندین برابری از ۶ میلیارد به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

کیانی افزود: همچنین افزایش بودجه شهرداری کرج در دوره ششم نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است.

وی تغییرات بودجه را بسیار مثبت و در راستای خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و ادامه داد: رقم بودجه در ابتدای دوره ششم حدود ۴ هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۱ هزار میلیارد رسیده است.

افزایش بودجه فرهنگی شهرداری کرج از ۶ به ۱۶۰ میلیارد تومان

منتشر شده در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =