• ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
  • کد خبر: 85921
رمضان

شهردار کرج گفت: خداوند با ذات بزرگ بخشنده اش رمضان را ماهی قرار داده تا آدمیان به مدد نعمات و برکات این ماه، به سویش بشتابند و از خطاها و لغزش های خود توبه کنند.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با بیان این مطلب اظهار کرد: ذات بخشنده، بخشایشگر است و مهربان؛ مسیر را برای گذر و بازگشت از گناهان و خطاها باز می گذارد تا معشوق را بی امان و پرتکرار به سوی خود بخواند.

کیانی افزود: خداوند رمضان را ماهی قرار داده تا آدمیان به مدد نعمات و برکات این ماه، به سویش بشتابند و شور عشق و دلباختگی را بیش از پیش تجربه کنند؛ چرا که رمضان چشمه نوری است که نوشیدن از این چشمه به سیراب شدن از عشق و نور و رحمت منتهی خواهد شد.

وی، ورود به ماه رمضان همزمان با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و سال جدید را رخدادی معنوی و پرخیر و برکت توصیف کرد.

کیانی یادآور شد: سالی که شروع آن با میهمانی رفتن به سفره خداوند همزمان شده، به یقین خیرات و برکات بسیاری را نصیب روزه‌داران خواهد کرد.

شهردار کرج با آرزوی بهره‌مندی همه مسلمانان از لحظات عرفانی و زیبای ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج نیز می‌کوشد با تلاش‌های همکاران و پرسنل خدوم خود، این ماه را به روزهایی آرام و شایسته برای شهروندان تبدیل کرده و برنامه های متنوعی را در این خصوص تدارک ببیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =