کمیته درآمدی

جلسه کمیته درآمدی شهرداری کرج با هدف ارائه راهکار جهت تسریع وصول مطالبات ماده 100 و ارتقای سطح درآمدی سایر مطالبات سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جلسه کمیته درآمدی شهرداری کرج صبح امروز، نهم اردیبهشت ماه با حضور افراسیاب شجاعی، قائم‌مقام شهردار کرج، علی سلطانی مقدم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج، علی خدا بنده لو، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج و دیگر معاونین و مدیران مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج با هدف احصاء چالش‌های پیش رو و برنامه‌ریزی صحیح در راستای وصول مطالبات معوق شهرداری کرج تشکیل شده است.


شجاعی با اشاره به پتانسیل‌های درآمدزایی در سطح مناطق شهرداری کرج تاکید کرد: مدیران مناطق با تهیه گزارش از عملکردهای درآمدی خود می‌توانند چالش‌های پیش رو خود را در این خصوص احصاء کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در بحث وصل درآمدی جهت رسیدن به اهداف و ظرفیت‌های پایدار درآمدی حرکت کنند.


قائم مقام شهردار کرج در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با بیان اینکه وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت شهر را در ارائه خدمات کارآمد یاری می‌کند، افزود: در این راستا ضروری است عوامل موثر در معوق شدن و عدم تمکین مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهایی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرا شود.

 وی خاطر نشان کرد: باید در جهت ارتقای بودجه شهرداری تلاش کنیم، این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همه مسئولین مربوطه در اجرای این امر به صورت منسجم عمل کنند.


شجاعی همچنین در پایان جلسه به دستور شهردار کرج و مهلت سه روزه به مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج جهت شناسایی معابری که نیاز به ترمیم و آسفالت دارند، اشاره کرد و گفت: تاکنون گزارشی از سوی مناطق ارسال نشده است.


وی با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت امسال در شهر در معابری که نیاز به ترمیم دارد به طور کامل صورت خواهد گرفت، افزود: در تلاش هستیم در راستای اجرای نهضت آسفالت، خدمات خوبی به مردم ارائه و سطح رضایت‌مندی شهروندان را ارتقاء دهیم.

منتشر شده در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =