2

مجموعه مدیریت شهری قدردان ایثارگری ها و زحمات پرسنل خدوم سازمان مدیریت آرامستان ها است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عسگری در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها با اشاره به ضرورت حفظ سلامت پرسنل و مراجعین، افزود: رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی که توسط وزارت بهداشت تهیه و تنظیم و از طریق وزارت کشور و استانداری البرز به شهرداری کرج ابلاغ شده است یک الزام است که خوشبختانه شاهد رعایت شدن آن توسط عوامل اجرایی این سازمان هستیم.

وی گفت: رعایت مسایل مراقبتی و بهداشتی، علاوه بر حفظ سلامت کارکنان از ویروس کرونا، باعث قطعِ زنجیره انتشار خواهد شد.

قائم مقام شهردار کرج پس از بازدید از بخشِ پذیرش و سالن معراج در گفت و گو با غسال و غساله های فعال در این بخش، خاطرنشان کرد: فعالیت مدافعان خاموش در این شرایط ویژه و حساس نوعی از خودگذشتگی و ایثار است. 

این مسئول با قدردانی از پرسنل، عملکرد این سازمان را در حفظ سلامت پرسنل و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری قدردان ایثارگری ها و زحمات پرسنل خدوم سازمان آرامستان ها است.

نحوه ارائه خدمات رسانیِ واحد متوفیات به مراجعین از زمان تحویل اموات تا مراحل دفن و خاکسپاری و همچنین اقدامات انجام گرفته شده در خصوص مقابله با انتشار ویروس کرونا از مواردی بود که در این بازدید از سوی قائم مقام شهردار کرج مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری در ادامه از پروژه های عمرانی و در دست اقدام سازمان مدیریت آرامستان ها نیز دیدن و در جریان روند احداث و پیشرفت آنها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =