بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از بازسازی پل مکانیزه چهار راه طالقانی خبر داد و گفت: این مهم تا دو هفته دیگر محقق می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به بازسازی پل مکانیزه چهارراه طالقانی اظهار کرد: این پل به مدت دو هفته مسدود خواهد بود.

وی با بیان اینکه قطعات یدکی و تجهیزات این پل مکانیزه تهیه شده است، افزود: به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری بازسازی و بهسازی دیگر پل های مکانیزه شهر نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تشکر از همکاری، صبر و شکیبایی شهروندان در طول مدت اجرای این پروژه، گفت: بخش قابل توجهی از تجهیزات پل های مکانیزه وارداتی بوده و در شرایط موجود تهیه این قطعات با دشواری هایی مواجه است.

بضاعتی پور با بیان اینکه در راستای شفاف سازی اقدامات عمرانی تابلوها و بنرهای اطلاع رسانی هر پروژه ای قبل از آغاز در محل اجرای طرح های عمرانی نصب می شود، توضیح داد: با هماهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک و پلیس راهور مسیر جایگزین برای تردد آسان شهروندان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح بهسازی پارک ها محله ای و احداث  پارک های جدید نیز گفت: یکی از اقدامات و فعالیت های مهم این سازمان رسیدگی به پارک های محله ای و بهسازی آنها در کنار احداث پارک ها و بوستان های جدید است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: این طرح از اوایل سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفته و اقدامات بهسازی روشنایی پارک‌ها، مرمت و تجهیز مبلمان و وسایل بازی آنها در مناطق دهگانه انجام شده است.

بضاعتی پور همچنین افزود: به منظور استقبال از نوروز و آماده سازی شهر برای سال نو برنامه‌های مناسبی تدارک دیده شده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =