واکسن

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: سالن شهدای شهرداری کرج به عنوان محل اجرای طرح بزرگ واکسیناسیون کرونا تجهیز شد.

محمد جواد کاظمینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: طرح بزرگ واکسیناسیون کرونا به صورت عمومی، در کل کشور و شهرهای مختلف آغاز شده است که در مرحله اول به افراد بالای ۸۰ سال، واکسن کرونا تزریق و این برنامه تا تزریق واکسن به تمام گروه های هدف ادامه دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری و شهرداری کرج نیز بعنوان یک دستگاه خدمتگزار به عموم شهروندان، با آماده سازی بزرگترین و بهترین سالن ورزشی خود، تلاش کرده تا یاری رسان این طرح عظیم در شهر کرج باشد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت سالن مذکور، توسط عوامل اجرایی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج تجهیز و در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته کاظمینی در این طرح مقرر شد تا گروه های هدف با سن ۷۰ سال و همچنین بیماران خاصی که از طریق دانشگاه علوم پزشکی فراخوان شده اند، در محل سالن شهدای شهرداری کرج حضور یافته و واکسیناسیون برای آن ها انجام شود.

معاون فرهنگی شهردار کرج ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با هدف تسریع در این طرح بزرگ، به صورت مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی البرز و ادارات بهداشت شرق و غرب کرج، به آماده سازی فضاهای ورزشی و قابل استفاده برای طرح واکسیناسیون پرداخته و بزودی شاهد راه اندازی خطوط دیگری از طرح تزریق واکسن کووید ۱۹ خواهیم بود.  

وی اظهار امیدواری کرد تا با یاری تمام دستگاه های مسئول و واکسیناسیون عمومی، هرچه زودتر انجام و ویروس منحوس کرونا در کل کشور ریشه کن شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =